Volkstuinverenigingdoornenburg

Reactie plaatsen

Harry Drost
8 jaar geleden

Donderdag 7 april hebben de kinderen van groep 3 en 4 ban de Doornick voor de 1e keer dit seizoen weer gewerkt in hun moestuintje. Mede door hulp van ouders en vrijwilligers zijn de tuintjes allemaal omringd met een tegelpad.
Door Renate en Walter van Spar Doornenburg werden de kinderen verrast met enkele moestuinpakketten die onmiddellijk in gebruik genomen werden. De plantjes groeien al tegen het dak van de kweekkastjes. Volgende week donderdagmiddag trekken we wederom met de kinderen naar de moestuin. Heb je zin om te kijken of mee te helpen kom dan gerust naar de volkstuinen bij Oisterwijck.

Hallo Marlies
Bedankt voor je reactie

Piet en Alicia

Marlies van Megen

Ha Piet,
Mooie website.

X Lies

Goede morgen allemaal

Voor de liefhebber: Kijk bij de Links naar Makkelijke moestuin
De groeten,Piet

Josje
9 jaar geleden

Ik vond die tuin ook het allermooiste, van Mieke en Jos van Vorstenbos. Van harte gefeliciteerd.
Josje

Goede morgen allemaal
info: 2001 bezoekers
8150 pageviews
12 februari 2015

Harry Drost
9 jaar geleden

Maandagmiddag wezen kijken in Bemmel bij de Veldschuur. Hier hebben kinderen van 4 scholen een eigen stukje volkstuin. Natuurlijk zou het mooi zijn als ook in Doornenburg dit van/uit de grond komt. Marieke Wooning, lerares van De Doornick, zal er alles aan doen om de collega's en leerlingen enthousiast te krijgen. Wie weet, over een paar maanden is het vuurtje aangestookt en zien we de kinderen wroeten in de grond.

Mieke en Jos van Vorstenbos
9 jaar geleden

Beste collega's tuinders en mensen van het Kerkbestuur,
Wij zijn erg blij met de eervolle vermelding van : Mooiste tuin en willen jullie hiervoor nogmaals bedanken, van de bon gaan we over n paar weken nieuwe zaden van de Welkoop halen!
maar......
Voor een volgende keer is t misschien een idee om andere criteria aan te leggen zoals bv.vergeten groente, meest bijzondere tuin, meest diervriendelijke tuin (en dan denken we aan bijen en niet aan konijnen), mooiste tuinfoto's en zo voort.
groetjes van ons.

Goede morgen
Wij wensen jullie allemaal een heel gezond
en gelukkig 2015!